Saya berumur 35 tahun telah berkahwin dan mempunyai 4 orang cahaya mata lelaki berumur 10 tahun dan yang kecil 7 tahun. Saya boleh dikatakan cantik kerana ada drah campuran c1na s1am. Seorang suri rumah sepenuh masa dan tidak bekerja selepas kawin.


Hidup hanya bergantung sepenuhnya pada pendapatan suami. Suami saya telah dikenakan hkuman pnjara atas ksalahan d4dah pada tahun 2017.


Atas kelakuan baiknya 5 bulan lepas dia telah dibebaskan. Masalah saya sekarang ni, saya dah mengandung 7 bulan lebih. Dan suami tak tau usia sebenar kandungan saya.


Anak yang saya kandungkan ini bukan benih dari suami saya sebaliknya benih dari kawan baik dia.


Selama suami di pnjara, kawan baik dia sentiasa menjaga dan mengambil berat kebajikan saya serta anak2.


Makan pakai kami terjaga kerana suami ada berpesan pada kawan dia. Sekiranya apa2 terjadi pada dirinya bantu dan jaga family dia elok – elok


Jadi kawan baik dia jaga kami dengan baik. Jaga saya dari segi zahir dan batin. Keinginan saya sentiasa dipenuhi dan layanan kawan baik suami membuatkan saya wanita paling bahagia di muka bumi.


Memang terbaik dan saya berasa amat puas sekali. Berlainan sekali dengan layanan suami pada saya.


Atas kelekaan dan keasyikan itu saya disahkan hamil Kawan baik suami tidak menjalankan tugas dia menjaga saya dan anak2 bila mana suami telah dibebaskan.


Suami tak tahu waktu dia dibebaskan saya dah mengandung 2 bulan. Sebab masa dia keluar pnjara, memang dia kerjakan saya setiap masa.


Maklumlah dah lama berpuasa. Jadi suami sangka kandungan ini adalah benih dari dia. Kawan baik suami ada pesan supaya rahsiakan dari pengetahuan suami.


Masalah saya sekarang ni perlu atau tidak saya beri tahu suami tentang status kandungan saya atau perlu saya diamkan sahaja.


Saya sayang suami saya dan saya juga rindukan belaian kawan baik suami. Apa yang terbaik dan patut saya lakukan sekarang. Saya betul2 buntu.